Autor Wątek: Tuning czy swap 3.0 TDI  (Przeczytany 89 razy)

Offline Tiplik

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Status GG
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Tuning czy swap 3.0 TDI
« dnia: Wrzesień 07, 2019, 20:04:44 pm »
Witam wszystkich, przychodze do was z pewnym dylematem odnosnie a5teczki coupe 2015 rok. Mam plan zainwestowac w silnik, tylko nie jestem pewny w jaki sposob. Naogladalem sie swapow z biturbo na jedna turbinke jak i zarowno w druga strone. Nasluchalem sie roznych opini dotyczacych 3litrowych silnikow z jedna turbina jak i biturbo. 'Podobno' silniki z biturbo wpierdzielaja olej i sa awaryjne, to mnie najbardziej zniecheca do dzialania, jednak z drugiej strony ostatnio ogladalem rs6stke z jedna duza turbinka, i sam nie wiem co o tym myslec.
Jezeli biturbo jest takie awaryjne to chyba warto zainwestowac w to co jest i cala reszte.
Jezeli ja jestem jednak niedoinformowany, warto robic swap z a6/a7 313/320/326 czy bawic sie w rzezbe i zlecic komus spawanie tego, ogarniecie drugiej turbinki i strojenie ? Pytam jedynie odnosnie silnika poniewaz cala reszte mam gdzies tam zaplanowana, w zasadzie dwa warianty.
Obecnie silnik 245hp fabrycznie
Z gory dzieki za pomoc ;)

Offline Konrad00

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Imię: Konrad
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: inny
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Tuning czy swap 3.0 TDI
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 10, 2019, 13:14:59 pm »
Nie kumam po co chcesz robić jakieś swapy z 3.0 Tdi na 3.0 Tdi? Przecież masz dobry silnik i idzie z niego wydusić trochę. Pod 300 kuców podejdziesz samym programem, chcesz więcej mocy wkładasz większe turbo, jak nie chcesz turbo laga to ktoś ogarnięty musi Ci wystrugać jakiś wydłużony wirnik strony zimnej (chociaż tam jest s-tronic to turbo laga nie czuć). Chcesz więcej jak 350km to wydech, dolot, pompa, wtryski. Co i jak znajdziesz na YT. Jak kasa nie jest problemem to idzie zrobić ponad 400 na tym silniku bez żadnych swapów, dlatego nie wiem po co to swapować czy nawet montować biturbo.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15